FAQ   Zoeken    Gebruikersgroepen   Registreren   Profiel   Log in om je privéberichten te bekijken   Inloggen 

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Thalink - Declined

Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Apply
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
thalink1

BerichtGeplaatst: 14 Okt 2007 20:54:44    Onderwerp: Thalink - Declined Reageren met citaat

1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts?

thalink/night elf/rogue

ik heb ook nog een shaman als alt en die wil ik er ook nog graag bij(voor in de guild)

2. Hoe oud ben je?

ik ben 13

3. Hoe lang speel je al WoW?

ongeveer een 8 maanden

4. Hoe veel uur in de week speel je?

10-15 uur in de week

5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?)

meestal questen ook wel veel instances en soms ook wel eens een raid (pvp) en natuurlijk ook vrienden boosten en helpen met andere q's

6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld?

ik wou eerst iets om mee te pownen en dat doet een rogue ook maar nu ik in een non-pvp server zit train ik meer en doe ik meer aan pve,ik heb ook nog met een hunter gespeeld maar dat vond ik niet zo gepast voor mij

7. Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt?

ten eerste als degene die het zegt een goede reden heeft waarom ik het zou doen maar dan zou ik eerst zelf nog nadenken of ik het zou doen.

8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen?

ja ik heb nog in 1 andere giuld gezeten maar als die guild een event deed daagde er niemand op en ze was ook niet zo praatzaam het was eigenlijk maar saai in andere woorden

9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen?

nou ik ken er geen mensen persoonlijk van dus weet ik ook niet of ze een woordje voor me zouden doen :S en ik wil heel graag in de guild omdat het ten eerste de gezelligste guild aller tijden is ze is heel spraakzaam ten tweede iedereen weet altijd wel raad over iets en ten derde nu ik op een non-pvp server zit wil ik meer aan pve doen en dat doet de TFD

10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien?

ik beschik wel over een guildcalendar maar voor de rest niets maar als het werkelijk nodig is dan zal ik de rest wel downloadden Smile

11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill?

mijn proffs zijn mining,skinning en first aid(om me te healen)en voor de rest wou ik ze omdat ik daarmee het meeste geld mee verdien en de skills zijn first aid=282 mining=186 skinning=231

12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je?

nou als ik als enigste overblijf dan zit er niks anders op dan te leaven maar als ik met 2 of meer ben dan zoek ik altijd mensen voor mee te doen,als er dingen beter kunnen dan zeg ik het gewoon en dan zien we wel verder hoe we het doen

13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen?

als hij/zij het ook nodig heeft en hij wint het dan zou ik gz! zeggen maar als het een ninja is dan onthoud ik de naam van die speler en de volgende keer vraag ik om hem te kicken als hij nog ninjad ten minste

14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen?

als het een doodgewoon grapje is vind ik het ok maar als het echt te ver gaat dan zeg ik het wel tegen de GM of iemand anders(belangrijk)

15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen?

ja,nog een vraag zou ik in de guild mogen XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 14 Okt 2007 20:54:44    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    The Flying Dutchmen Forumindex -> Apply Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: