| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 14 Mrt 2008 10:30:56 Onderwerp: |
|
|
| Chojinselur schreef: | toen hex down ging heb ik elke keer toen hij wou healen shock gedaan maar was niet de eenige die zat te interrupten |
Ik weet het ouwe, maar ik had het over de Pacifix die de GC's niet kan missen als je kijkt naar de damage van de Hex lord  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 14 Mrt 2008 10:30:56 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 14 Mrt 2008 11:04:53 Onderwerp: |
|
|
Hex lord hit echt als een pussy, alleen MS doet echt pijn en zijn spirit bolts ofc. ik had de GCD best kunnen missen zolang er maar geen spirit bolts aankomen.
maar ik stond nooit binnen 20yards, en de tijd die ik nodig heb om daar op te letten is een groter issue dan de GCD. dusja dan was niet echt een strak plan geweest. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 14 Mrt 2008 11:22:36 Onderwerp: |
|
|
| Pacific schreef: | | maar ik stond nooit binnen 20yards, en de tijd die ik nodig heb om daar op te letten is een groter issue dan de GCD. dusja dan was niet echt een strak plan geweest. |
Hmmmm, ik had het idee dat hij best wel wat damage deed ook met andere siphons, pally + consecrate bijvoorbeeld. Mja, kan het fout hebben, zat er neit zo op te letten, zat alleen maar op te letten dat ik uit aoe rende, wat DPS deed en interrupte  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 15 Mrt 2008 13:34:20 Onderwerp: |
|
|
| MaraKoen schreef: | | Pacific schreef: | | maar ik stond nooit binnen 20yards, en de tijd die ik nodig heb om daar op te letten is een groter issue dan de GCD. dusja dan was niet echt een strak plan geweest. |
Hmmmm, ik had het idee dat hij best wel wat damage deed ook met andere siphons, pally + consecrate bijvoorbeeld. Mja, kan het fout hebben, zat er neit zo op te letten, zat alleen maar op te letten dat ik uit aoe rende, wat DPS deed en interrupte  |
sorry! het spijt me, het was verkeerd te denken dat prot warriors in dps mode niks toevoegen, je hebt helemaal totaal compleet gelijk, prot dps ftw!!! _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|