Timberlandd
|
Geplaatst: 8 Feb 2008 00:04:36 Onderwerp: [Closed] Timberlandd, 70 warlock |
|
|
Hallo ,
1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts?
Timberlandd, Gnome, Warlock ik heb verschillende alts niet boven de 20
2. Leeftijden spelen geen grote rol in de guild. Toch is het fijn om te weten hoe oud je bent. De leeftijden van onze guildies vari?ren van 15 tot 45 jaar. Wat is jou leeftijd?
15
3. Hoe lang speel je al WoW?
1 jaar
4. Hoe veel uur in de week speel je?
rond de 20 uur
5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?)
Instances en soms pvp
6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld?
Speciale skills en stijl dat me wel trok
7. Hoe heb je je talents ingedeeld? Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt?
Ja als het van belang is voor de guild
8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen? Ja een paar ,, goede ervaringen met nederlandse guilds
9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen?
ik ken nog geen mensen bij The Flying Dutchmen, ik heb vaker gehoord dat dat een leuke guild is voor raids en instances, geen idee ^^
10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien?
Ja zeker
11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill?
ik heb enchanting en tailoring, enchanting = 52 en tailoring 225
dit heb ik gekozen om gear te maken ( tailoring )
12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je?
Tegen de raid leader whisperen die heeft het meeste invloed lijkt me
13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen?
hem erop wijzen en hopelijk let hij dan volgende keer beter op
14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen?
Vragen of iemand dit al is opgevallen en er eventueel met de gm over hebben
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen?
nope
16. Geef hieronder een link van je armory - character
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kilrogg&n=Timberlandd |
|