Stealthedelf
|
Geplaatst: 14 Mrt 2008 11:44:26 Onderwerp: [Accepted] Stealthedelf Rogue |
|
|
1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts?
Stealthedelf, nigh elf, rogue
2. Leeftijden spelen geen grote rol in de guild. Toch is het fijn om te weten hoe oud je bent. De leeftijden van onze guildies vari?ren van 15 tot 45 jaar. Wat is jou leeftijd?
22
3. Hoe lang speel je al WoW?
iets langer dan een jaar
4. Hoe veel uur in de week speel je?
gemiddeld zo'n 30 uur
5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?)
Atls/instance
6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld?
Stealthed zijn/ stunnen sneaken etc
7. Hoe heb je je talents ingedeeld? Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt?
18/41/0 combat/assasination dus, ja daar ben ik wel toe bereid
8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen?
Broederschap, een leuke gezellige guild
9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen?
Illedtich, ook verantwoordelijk voor het feit dat ik deze game nu speel. Denk dat ie dat wel zou doen.
10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien?
Niet allemaal, maar maak wel gebruik van addons ja.
11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill?
Leatherworking & skinning, met als doelstelling mijzelf van mijn eigen gear the kunnen voorzien, 208 LW en 375 skinning
12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je?
Als ik zeker van m'n zaak zou zijn zou ik dat zeggen
13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen?
Dat ligt per situatie verschillend. Zou het waarschijnlijk niet waarderen, maar ben niet haatdragend
14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen?
Dan zou ik hem of haar dat vertellen, op een degelijke manier
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen?
Momenteel niet
16. Geef hieronder een link van je armory - character.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kilrogg&n=Stealthedelf |
|