huisvrouwen
 
     

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


baby met 2 hoofden overleden

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    huisvrouwen Forumindex -> De nieuwshoek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fenna
Site Admin


Geregistreerd op: 23 Aug 2008
Berichten: 189

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 12:12:04    Onderwerp: baby met 2 hoofden overleden Reageren met citaat

In Bangladesh willen duizenden mensen een jongetje zien, dat gisteren is geboren met twee hoofden. De 4,5 kilo wegende baby Kiron heeft vier ogen, vier oren, twee neuzen en twee monden, aldus lokale media.

Een aantal Bengalezen heeft de moeder van het jongetje geld gegeven in de hoop dat dat hen gelukt brengt. De baby met twee hoofden kwam via een keizersnede ter wereld.

Update 11.19 uur
De baby is vannacht overleden. Dat gebeurde nadat de ouders hem mee naar huis hadden genomen omdat ze te weinig geld hadden voor de zorg. Kiron had griep en problemen met de ademhaling

Kiron trok de afgelopen dagen bijna 150.000 belangstellenden. De politie moest er in Keshobpur, ongeveer 135 kilometer van de hoofdstad Dhaka, op een gegeven moment zelfs aan te pas komen om de massa onder controle te krijgen.




ik vind het gewoon te gek voor woorden dat door gebrek aan geld zon kindje komt te overlijden ik snap niet dat ziekenhuizen daar nikx aan doen!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 28 Aug 2008 12:12:04    Onderwerp:

Terug naar boven
speedy486



Geregistreerd op: 25 Aug 2008
Berichten: 143

BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 16:56:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Confused wat een zielig verhaal ik zou er alles op alles zetten om mijn kind in leven te houden ook al heb ik geen geld zoiets is toch erg Sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    huisvrouwen Forumindex -> De nieuwshoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar: 




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.