huisvrouwen
 
     

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Hond blijft erg mager.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    huisvrouwen Forumindex -> www.huisvrouwen.forum2go.nl
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
GloriaH



Geregistreerd op: 28 Nov 2023
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 27 Dec 2023 12:33:57    Onderwerp: Hond blijft erg mager. Reageren met citaat

Mijn bijna vierjarige Flatcoated retriever reu heeft altijd moeite gehad om op een gezond gewicht te blijven. Hoewel hij met brokken nog wel aankwam als ik hem wat extra gaf, had hij last van ernstige huidproblemen, waaronder veel hotspots, wat waarschijnlijk duidt op allergieën. Ik ben er zeker van dat hij allergisch is voor tarwe en melk, en ik vermoed hetzelfde voor rijst en aardappel.

Nu krijgt hij al bijna driekwart jaar vers vlees. In het begin kreeg hij 750 gram per dag, maar omdat hij niet aankwam, heb ik dit verhoogd naar 1 kg per dag. Hij krijgt een mix van kalkoen, zalm (10 procent van zijn voeding), eend, pens, rund en lam. Daarnaast krijgt hij dagelijks groenten (kort gekookt en gemalen), fruit (een banaan en appel per dag, plus wat ik in huis heb), zalmolie, schapenvet en Psyllium om zijn harde ontlasting te verzachten.

Hoewel hij met 1 kg vlees per dag enigszins lijkt aan te komen, voel ik nog steeds zijn botten op de achterhand en zijn ribben zijn te voelbaar, zij het niet zichtbaar. Ook ben ik minder met hem gaan lopen, van twee uur per dag naar iets meer dan een uur verdeeld over drie momenten.

Aangezien hij in zijn jeugd ondervoed is geweest, blijft hij waarschijnlijk altijd hoog en smal. Nu vraag ik me af welke vleessoorten ik hem het beste kan geven om hem gezonder te maken. Ik heb het gevoel dat hij momenteel een groot deel van het voedsel weer uitscheidt, dus ik overweeg hem vetter vlees te geven in plaats van meer. Aangezien ik als student mijn budget in de gaten moet houden, is het ook fijn als het niet al te duur is. Op dit moment geef ik ongeveer 75 euro per maand uit aan zijn voeding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 27 Dec 2023 12:33:57    Onderwerp:

Terug naar boven
Zack



Geregistreerd op: 28 Nov 2023
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 27 Dec 2023 14:00:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Het lijkt erop dat u al veel werk heeft verzet door het dieet van uw huisdier te herzien en nauwlettend te letten op de reactie van uw huisdier op verschillende voedingsmiddelen. Uw inspanningen om hem over te zetten op vers vlees en een gevarieerd dieet verdienen lof. Wat betreft het toevoegen van gewicht aan uw vierjarige vriend, kan het de moeite waard zijn om opties voor vetter vlees te overwegen. Lamsvlees kan bijvoorbeeld een rijke en calorierijke optie zijn, en het toevoegen van lever kan extra voedingsstoffen bieden. Vergeet ook niet het belang van het actief houden van uw huisdier. Hoewel u de wandeltijd al heeft ingekort, kunnen spelen en trainen helpen de spiertonus en de algehele vorm te verbeteren. Wat betreft zijn stoelgang, als deze te zacht wordt door veranderingen in het dieet, kunt u overwegen probiotica hоnd aan zijn dieet toe te voegen. Probiotica kunnen de gezondheid van de darmen ondersteunen en hem helpen het voedsel beter te verteren. Wat het budget betreft, begrijp ik dat u een student bent en dat besparingen een belangrijke rol spelen. Overweeg opties in lokale winkels of boerenmarkten waar de prijzen voor vers vlees betaalbaarder kunnen zijn. Ook kunt u soms met de dierenarts mogelijke wijzigingen in het dieet bespreken om een ​​optimaal gewicht en gezondheid van uw huisdier te behouden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
panda87



Geregistreerd op: 28 Jul 2023
Berichten: 45

BerichtGeplaatst: 16 Jan 2024 08:00:12    Onderwerp: cat game Reageren met citaat

On occasion, it is possible to modify specific parameters via configuration files located outside the game. Determine whether modifications can be implemented directly in the game's configuration files, which are typically located in the installation directory of the game. trap the cat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
prds



Geregistreerd op: 17 Jan 2024
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: 22 Jan 2024 05:09:42    Onderwerp: Reageren met citaat

It’s actually a nice and helpful piece of info. I’m happy that you shared this helpful information with us. Please stay us up to date like this.Thank's for sharing.

Here is My Homepage: OKBet philippines
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    huisvrouwen Forumindex -> www.huisvrouwen.forum2go.nl Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar: 




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.