huisvrouwen
 
     

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


kleding
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    huisvrouwen Forumindex -> www.huisvrouwen.forum2go.nl
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fenna
Site Admin


Geregistreerd op: 23 Aug 2008
Berichten: 189

BerichtGeplaatst: 27 Aug 2008 18:56:35    Onderwerp: kleding Reageren met citaat

Als men blank afwasmiddel op een vlek in kleding of b.v. tafellaken doet en dit een poosje later wast verdwijnen een groot deel van alle vlekken. Bij reeds behandelde of gewassen vlekken werkt dit meestal niet meer, maar op nog niet behandelde vlekken bijna altijd. Bij vetvlekken kan men het afwasmiddel beter even laten drogen. Ik weet niet of dit van belang is maar ik gebruik hiervoor het goedkope afwasmiddel van de ALDI.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: 27 Aug 2008 18:56:35    Onderwerp:

Terug naar boven
adamusa



Geregistreerd op: 26 Jun 2023
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 26 Jun 2023 04:03:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor het delen van je tips voor het verwijderen van vlekken met wit wasmiddel en stomerij van ALDI. Het gebruik van wit wasmiddel kan zelfs helpen bij het verwijderen van vlekken uit veel stoffen en oppervlakken. Dit is een gebruikelijke manier om onbehandelde vlekken voor het wassen te behandelen. retro bowl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
bekean23



Geregistreerd op: 12 Jul 2023
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 12 Jul 2023 04:05:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit artikel resoneert diep met mij. Het is een mooie herinnering dat onze gedachten de FNF kracht hebben om ons leven op diepgaande manieren vorm te geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
yogurtoveralls



Geregistreerd op: 25 Jul 2023
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 25 Jul 2023 03:03:19    Onderwerp: Reageren met citaat

In feite hebben reinigingschemicaliën verschillende niveaus van sterkte. Ik denk dat het kiezen van een iets betere kwaliteit veiliger zal zijn in het proces. Ik raad je aan om te kiezen geometry dash lite
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Amalie



Geregistreerd op: 26 Jul 2023
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 26 Jul 2023 21:00:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Clothing is a vital aspect of expressing oneself! If you're looking to add some style to your videos, try using CapCut Mod APK. It offers fantastic editing features to enhance your fashion content and make it stand out. Stay trendy and creative!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
meltcat



Geregistreerd op: 09 Aug 2023
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 9 Aug 2023 05:14:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is interessant om te horen dat je succes hebt gehad met het gebruik van afwasmiddel van de ALDI om vlekken uit kleding of tafellakens te verwijderen. Afwasmiddel kan inderdaad effectief zijn bij het verwijderen van vet- en olievlekken, omdat het ontworpen is om vet en olie op te lossen.
papa's freezeria
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
nederlandmarina



Geregistreerd op: 13 Aug 2023
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 13 Aug 2023 12:38:12    Onderwerp: Reageren met citaat

yogurtoveralls schreef:
In feite hebben reinigingschemicaliën verschillende niveaus van sterkte. Ik denk dat het kiezen van een iets betere kwaliteit veiliger zal zijn in het proces. Ik raad je aan om te kiezen 1233 angel number


Ik gebruik nooit afwasmiddel van de Aldi. Het is beter om meer te betalen voor kwaliteitsproducten..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
nederlandmarina



Geregistreerd op: 13 Aug 2023
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 13 Aug 2023 12:43:46    Onderwerp: Reageren met citaat

meltcat schreef:
Het is interessant om te horen dat je succes hebt gehad met het gebruik van afwasmiddel van de ALDI om vlekken uit kleding of tafellakens te verwijderen. Afwasmiddel kan inderdaad effectief zijn bij het verwijderen van vet- en olievlekken, omdat het ontworpen is om vet en olie op te lossen. positive words that start with z dream about snakes 1212 significado espiritual positivity and me


Ik raad ALDI-producten niet aan. Het is niet omdat ze goedkoop zijn dat ze goed zijn!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cuhnkedrik



Geregistreerd op: 27 Sep 2023
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 27 Sep 2023 03:19:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is interessant om te weten dat je met succes vlekken uit stoffen kunt verwijderen met ALDI-afwasmiddel. Vet- en olievlekken kun je verwijderen met afwasmiddel, want daar is zeep voor gemaakt. basketball stars
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Angel17



Geregistreerd op: 27 Sep 2023
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 27 Sep 2023 08:58:56    Onderwerp: Cool Reageren met citaat

What an interesting post. This is so helpful to your readers. Cincinnati bernedoodles
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ericwillson



Geregistreerd op: 27 Nov 2023
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 27 Nov 2023 16:07:48    Onderwerp: Optimizing Home Comfort: The Role of HVAC Systems Reageren met citaat

Maintaining a comfortable home goes beyond just adjusting the thermostat. HVAC systems are the unsung heroes, regulating temperature and maintaining air quality. Regular inspections and maintenance are paramount to ensure these systems operate at peak efficiency. Upgrading to energy-efficient models not only reduces utility bills but also minimizes environmental impact. The right HVAC system can contribute to a healthier living environment, reducing allergens and pollutants. In the pursuit of optimal home comfort, consider the long-term benefits of a well-maintained and upgraded HVAC system.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ghilgfiool



Geregistreerd op: 28 Nov 2023
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 28 Nov 2023 08:25:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Nice to be visiting your blog once more, it has been months for me. Well this article that ive been waited for therefore long. i want this article to finish my assignment within the faculty, and it has same topic together with your article. Thanks, nice share.I found your this post while searching coreball for some related information on blog search...Its a good post..keep posting and update the information.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jexion



Geregistreerd op: 09 Dec 2023
Berichten: 1
Woonplaats: United satae

BerichtGeplaatst: 9 Dec 2023 21:25:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Wearing clothes is an important way to show who you are! If you want to add some cool vibes to your favorite tunes, try using Spotify Premium APK. It has lots of songs and cool features to make your music even more awesome. Keep up with the trends and let your creativity shine!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beedeeess31



Geregistreerd op: 12 Dec 2023
Berichten: 89

BerichtGeplaatst: 22 Dec 2023 08:14:25    Onderwerp: SPORTS BETTING Reageren met citaat

Excellent to the point article and news.. Well appreciated, My sites: football betting
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beedeeess31



Geregistreerd op: 12 Dec 2023
Berichten: 89

BerichtGeplaatst: 3 Jan 2024 06:41:20    Onderwerp: Online Bingo Philippines - A Guide Reageren met citaat

Your article is a perfect article without a hitch. Thank you. My site: Online Bingo 2024
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: 3 Jan 2024 06:41:20    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    huisvrouwen Forumindex -> www.huisvrouwen.forum2go.nl Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar: 




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.