| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 9 Okt 2007 14:45:05 Onderwerp: Class-Forums van WoW |
|
|
Voor wie is dit topic .
Je bent level 70 en je weet niet hoe je verder moet.
Je wilt een stukje gear vervangen maar je weet niet waar je een betere kunt krijgen.
Je hebt je character op eBay gekocht en je kan je class niet bespelen.
Je hebt je character niet op eBay gekocht maar bent gewoon een naabje.
Je bent een goede speler en wilt andere mensen daarover tips geven.
Op het WoW forum staan verschillende fora voor elke class/realm/guild etc.
Er staan h???l erg veel tips op waar je iets aan hebt.
Als je naar de class-forums gaat, en je klikt op jou class, is het eerste topic in dat forum 'Informative and Useful Threads'.
Hierin staan de meest informatieve threads.
Je kan er bijvoorbeeld:
- De beste talent builds voor PvP / PvE bekijken.
- De beste pre-raid gear samenstelling, en waar je die kunt krijgen
- Tips voor in PvP en arena. (Welke skills moet ik gebruiken tegen bepaalde classes).
- Welke enchants moet ik kiezen op level 70, en welke gems zijn er het beste?
- Het optimum tussen Spellcrit/Spelldamage, MeleeCrit/Attack Power
Succes!
Greetz Moondawn _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 9 Okt 2007 14:45:05 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
MaraKoen Master Sergeant
|
Geplaatst: 10 Okt 2007 08:29:37 Onderwerp: |
|
|
Haha, ik check die forums dagelijks als ik even 10 minuutjes de tijd heb. Alleen ken ik al die specs en gear nu al wel  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kritz Korporaal

Geregistreerd op: 18 Sep 2007 Berichten: 60 Woonplaats: The Netherlands
|
Geplaatst: 10 Okt 2007 17:21:29 Onderwerp: |
|
|
| Citaat: | | Je hebt je character op eBay gekocht en je kan je class niet bespelen. |
Blizzard kan je account bannen hiervoor (wat je dus net hebt gekocht)
En ze kunnen je guild disbande en ieder member een 3dagen ban geven.
(hun excuus? zo heb je tijd om de regels waar je op Agree'd na iedere patch nog eens goed door te lezen. Namelijk dat alles wat je in Warcraft doet eigendom blijft van Blizzard en dat je niet bent toegestaan dat te verkopen.
En voor zij die hiermee in de guild zaten... iedereen behalve de Officer konden dit aanklagen en kregen die 3 dagen vergoed. Officers waren 3dagen geband omdat bewezen kon worden dat zij ervan op de hoogte waren. Maar guild was gedisband.)
Dus wees slim en kick zij die hun account gekocht hebben op Ebay of soortgelijke wijze aan hun account zijn gekomen! _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kritz Korporaal

|
Geplaatst: 10 Okt 2007 17:26:50 Onderwerp: |
|
|
| Citaat: | | - Het optimum tussen Spellcrit/Spelldamage, MeleeCrit/Attack Power |
Ik hoop dat je het dan niet over Raiding mages hebt... of Rogues.
Optimum tussen Spell Hit / spell dmg ( / of spellcrit voor PvPers, moonkins, elemental shamans of holy paladin)
Optimum tussen Hit rating / crit rating / Attack power / Agility / strength.
- Bestaat niet!
Physical crit. Hunters gebruiken het ook voor hun ranged weapon crit. (even als rogues en warriors) _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 10 Okt 2007 18:43:53 Onderwerp: |
|
|
| Kritz schreef: | | Citaat: | | Je hebt je character op eBay gekocht en je kan je class niet bespelen. |
Blizzard kan je account bannen hiervoor (wat je dus net hebt gekocht)
|
Voor degene die het te serieus opvatten: Het was maar een grapje...*sigh* _________________

Laatst aangepast door Moondawn op 10 Okt 2007 23:19:54; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 10 Okt 2007 20:38:37 Onderwerp: |
|
|
| Kritz schreef: | | Citaat: | | - Het optimum tussen Spellcrit/Spelldamage, MeleeCrit/Attack Power |
Ik hoop dat je het dan niet over Raiding mages hebt... of Rogues.
Optimum tussen Spell Hit / spell dmg ( / of spellcrit voor PvPers, moonkins, elemental shamans of holy paladin)
Optimum tussen Hit rating / crit rating / Attack power / Agility / strength.
- Bestaat niet!
Physical crit. Hunters gebruiken het ook voor hun ranged weapon crit. (even als rogues en warriors) |
jaja gast we weten dat je pro bent, en het graag willen laten zien. maar het zijn maar een paar voorbeelden hoor. en volgens mij staat er ook nergens dat het hier specefiek over mage/rogue gaat, dus omdat nou te gaan lopen corrigeren lijkt me wel erg miereneukerig. ook wordt er volgens mij in die zin geen enkele connectie gelegd met raiden of wat dan ook :/
en als mensen daar dan tips over willen, dan zijn nou juist daar de class forums voor, en niet het tips topic op het TFD forum lijkt mij xD _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Oxzhor Sergeant

|
Geplaatst: 11 Okt 2007 11:43:33 Onderwerp: |
|
|
LOL  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kritz Korporaal

|
Geplaatst: 11 Okt 2007 22:56:50 Onderwerp: |
|
|
warlocks en shadow priests gaan ook niet voor spell crit, maar zij helemaal nooit. Omdat je daar erg weinig aan hebt bij DoT's.
Crit is voor PvP en voor Pre TBC toen +hit nog niet bestond.
.... de goede oude tijd....
als je iets niet hit (magic = resist, physical = miss) heb je er niets aan dat dat een crit had kunnen zijn.
als jij 30 uit de 100 aanvallen crit.
maar geen hit hebt en je tegen iets vecht waar standard miss 20% is.
zou dat kunnen betekenen (als je erg "Unlucky" bent) dat er 20 van je 30 crits in die 20 misses worden ge-randomized.
dan crit je nog maar 10 uit de 80 aanvallen en miss je er 20.
In Player versus Player is er vrijwel geen weapon skill.
noch zijn er geen targets van een hoger level (indien je lvl 70 bent).
dus hoef je je over hit geen zorgen te maken.
als je wounds / poisons / fire effects / DoT's / Chance on hit: trinkets / etc hebt dan word je niet blij als je 20% van wat je doet missed.
(extreem voorbeeld: als een mage spell steal missed bij Maulgar wanneer hij die mage add tanked is het "wipe")
(nog een extreem voorbeeld: mijn rogue doet 7.800.000 damage op een SSC run [ree?l voorbeeld] en hij heeft 7% gemist [is ongeveer waar] dan zou je toch erg veel dmg missen waarneer hij 23% had gemist [zijn genoeg rogues die zoveel of meer missen in instances als SSC] )
(PS. Rogue is het meest extreme voorbeeld omdat niet 1 class zoveel hit rating nodig heeft als een rogue. hunters hebben hit al ge-capped bij 128 rating. warriors bij 103. Rogues hit rating cappen is bij 308..... Mages spell hit capp is bij 162)
(de hit rating cap voor iedere class is te vinden op de class forums... als je goed genoeg zoekt.) _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kritz Korporaal

|
Geplaatst: 11 Okt 2007 22:59:24 Onderwerp: |
|
|
sorry van de lange post. maarja... zoals al was gezegd ben ik een "mierenneuker".
Anyway, de enige rogue die zich vrijwel geen zorgen maakt om hit rating (als het maar boven de 80 is) is een "Seal Fate specced Rogue" daar scaled crit beter dan hit vanaf 70-80 hit rating...
En PvP builds kiezen naartuurlijk voor Crit over hit, voor de imba Burst dmg. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 12 Okt 2007 11:19:39 Onderwerp: |
|
|
Dit is totaal off-topic. Het gaat hier over de class-forums van WoW. Het gaat hier alleen om een aantal voorbeelden die je op het class-forum kunt bekijken.
| Moondawn schreef: | Je bent een goede speler en wilt andere mensen daarover tips geven. |
En probeer inderdaad wat minder te muggenziften, want het SPIJT me dat ik een grapje maakte over eBay, en dat ik MeleeCrit zei.
Ik probeer alleen wat meer mensen naar het class-forum te helpen. En op welke manier dat gebeurt maakt niet uit, toch?
Ik vind het leuk dat je mensen tips geeft, maar je kan ook overdrijven als het op het verbeteren van fouten aankomt. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Debby Master Sergeant

|
Geplaatst: 12 Okt 2007 13:42:20 Onderwerp: |
|
|
Zoals ik al zei, mijn vriendje is qua WoW altijd errug strikt en probeert altijd overal (qua WoW) gelijk te krijgen....
*ik zal hem maar weer aanpakken, want schaam me zelfs nu voor mijn vriend * _________________
375 Mining/375 Skinning |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Badbullet Schavuit

|
Geplaatst: 15 Okt 2007 11:41:49 Onderwerp: |
|
|
^__^ _________________
FOR THE HORDE! |