| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
swordmen Korporaal
Geregistreerd op: 26 Jun 2007 Berichten: 112 Woonplaats: Bovenkarspel
|
Geplaatst: 10 Dec 2007 10:39:06 Onderwerp: apply lvl 70 rogue |
|
|
1. Wat is de naam/race/class van je character? swordmen
Heb je nog alts? ja ckr
2. Hoe oud ben je? 17
3. Hoe lang speel je al WoW? 2 jaar
4. Hoe veel uur in de week speel je? te v eel
5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?) instance
6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld? lekekr veel dps
7. Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt? jah lijkt me alleen neit nodig
8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen? jah tfd, dat was goede evaring. en nog dont loot dogs maar die haden er ineens wel problemen mee dat ik maar tot 11 uur kon raiden
9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen? jah ik ken moondawn,badbullet,pacifix,drukarl,rido,spookloek,florre,gnomemax, en etc etc
10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien? jup
11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill? enchant 375, skin 375
12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je? paar tips geven en blijven proberen
13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen? teleurgesteld zijn
14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen? het ff met de GM overleggen
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen? mag ik eeen invite plox  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 10 Dec 2007 10:39:06 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 11 Dec 2007 15:13:17 Onderwerp: |
|
|
Kom je toch weer terugkrabbelen
Ik zou je er persoonlijk graag weer bij hebben hoor daar niet van.
Maarja ik weet ook niet wat er verder allemaal gebeurd is toen maar ik heb er wel vertrouwen in  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 11 Dec 2007 15:15:05 Onderwerp: |
|
|
| ylook schreef: | Kom je toch weer terugkrabbelen
Ik zou je er persoonlijk graag weer bij hebben hoor daar niet van.
Maarja ik weet ook niet wat er verder allemaal gebeurd is toen maar ik heb er wel vertrouwen in  |
Sword is gisteren (10 december) terug geinvite . Hij owed mij nu nog wel 250g (per maand).
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 11 Dec 2007 15:17:12 Onderwerp: |
|
|
Heerlijk om je er weer bij te hebben kerel
ps. Een echte GM zou dit geld voor de guild gebruiken nick  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chainsawclaw Korporaal
|
Geplaatst: 11 Dec 2007 17:01:55 Onderwerp: |
|
|
Was je gekickt?
Had niet eens door dat je weg was _________________ Chasacl lv 70 shaman |
|
| Terug naar boven |
|
 |
eltharion Korporaal
|
Geplaatst: 12 Dec 2007 09:17:10 Onderwerp: |
|
|
welkom terug man. En weer ownen, he. _________________ If it ain't dutch... it ain't much. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|