| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
EyeWitness

|
Geplaatst: 17 Feb 2008 06:06:13 Onderwerp: [Accepted]EyeWitness - lvl 70 Warrior Applying - |
|
|
1. Wat is de naam/race/class van je character? Heb je nog alts?
EyeWitness - Human Warrior
Ja ik heb enkele low level alts (level 30 en lager) maar die speel ik momenteel niet.
2. Leeftijden spelen geen grote rol in de guild. Toch is het fijn om te weten hoe oud je bent. De leeftijden van onze guildies vari?ren van 15 tot 45 jaar. Wat is jou leeftijd?
Ik ben 19 jaar oud.
3. Hoe lang speel je al WoW?
Vorig jaar heb ik een blok van zo'n 7 maanden gespeeld, toen een tijdje een break gehouden en sinds vorig jaar oktober weer gestart... dus zeg maar dat ik een goed jaar WoW speel .
4. Hoe veel uur in de week speel je?
40+ uur
5. Waar breng je in-game de meeste tijd mee door? (Instances, PvP, Alts, Iets anders?)
Ik zit momenteel m'n warrior up te gearen met PVP gear, dus PvP, ook al enkele instances gedaan.
6. Wat trekt je in je gekozen class? Heb je nog meer andere classes gespeeld?
Warrior was m'n eerste class, trekt me niks aan, alleen dat het m'n enige level 70 op Kilrogg is en dat het wel leuk speelt. Ja ik heb andere classes gespeeld, heb een 70 Druid op Alonsus zitten. Maargoed m'n warrior hier is leuke afwisseling.
7. Hoe heb je je talents ingedeeld? Zou je respeccen als je dat gevraagd wordt?
Ik zit nu MS PVP specced, ja ben bereid om te respeccen (tonk) mits ik regelmatig gebruikt wordt als tank, en dus niet doelloos rond loop te hangen omdat PvP saai is als prot, en nergens iets hoef te tanken.
Ik heb overigens tankgear, goeie 500 Defrating (ja ik zit op de cap, nog geen tijd gehad om het een en ander te fixen ) icm. 13k+ HP en 14k armor if im right. Dodge/parry/block weet ik zo niet meer. Ben wel main tank Kara geweest destijds dus zit wel goed .
8. Heb je hiervoor in andere guilds gezeten? Wat waren daar je ervaringen?
Ja heb in verschillende guilds gezeten, was flinke tijd geleden, ... ervaringen; was leuk, raiden was leuk, de ervaring was leuk, helaas niet lang mogen blijven wegens onopgeloste discussies met de desbetreffende guildleader. Guilds die daarop volgden zijn allemaal gestorven.
9. Ken je mensen in The Flying Dutchmen? Waarom wil je graag bij de guild? Zouden ze een goed woordje voor je doen?
Ik ken momenteel alleen Neon in de guild, irl vriend van me, woont zelfde plaats als mij en samen met hem geWoW'ed voor onze stop van een hele tijd terug. Tegenwoordig speel ik weer wat vaker op m'n Warrior (Kilrogg dus) omdat de bezigheden op het realm van m'n Druid (Alonsus) af beginnen te zwakken, de gear is daar al zo goed als binnen, alleen het raiden moet nog gebeuren wat natuurlijk niet 1,2,3 klaar en gedaan is. Natuurlijk heb ik het daar naar m'n zin maar er zijn momenten wanneer er gewoon niks boeiends te doen is en dan vertoef ik m'n tijd graag op Kilrogg. Om dit nu wat meer stimulans te geven zou ik graag uit m'n 'alt guild' op Kilrogg willen stappen en een volwassen guild willen joinen om ook hier de sfeer van het raiden en de WoW spelers te proeven.
10. Wij gebruiken verschillende add-ons zoals KTM, CT_raid en Groupcalendar. Daarnaast beschikken we over een Ventrilo server. Ben je van al deze gemakken voorzien?
Ik heb Omen ipv. KTM, CT_Raid heb ik eropstaan, groupcalender nog niet, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Ventrilo is ook in orde, alleen heb ik problemen met m'n microfoon (voornamelijk moederbord, maar om nu in de details te treden is niet van belang) waardoor ik niet over Ventrilo kan communiceren.
11. Wat zijn je professions? Waarom heb je hiervoor gekozen, en hoe hoog is je skill?
M'n professions zijn Blacksmithing en Mining, beide max skilled. Waarom gekozen? Omdat dat de voornaamste professions voor een Warrior zijn.
12. De raid/instance verloopt moeizaam, en er zijn veel wipes. Je denkt dat dingen anders moeten, of beter kunnen. Wat doe je?
Observeren wat er fout gaat en de raidleader erop wijzen waar de problemen liggen en hoe die eventueel op te lossen zijn.
13. Iemand ontvangt de loot, waarvan jij meent dat jij er meer recht op hebt. Wat zou je doen?
Hoezo meer recht hebben op loot, de een kan de loot beter gebruiken, of de een heeft meer DKP. Als iemand een item loot dat niet bij z'n class hoort dan zegt dat genoeg over de persoon zelf (ebay?). In andere guilds heb ik de ervaring dat er gewoon netjes gerolled wordt op de loot die bij de desbetreffende classes hoort en de hoogste wint. Ziet de masterlooter (/raidleader) dat de een het echt wel beter kan gebruiken dan de ander dan wordt de keuze om het aan de zwakste te geven puur gemaakt zodat de guild later weer gebruik kan maken van die, significant beter, geupgearde persoon persoon. Maargoed ik neem aan dat het over DKP gaat en dan maakt het me vrij weinig uit, ik laat de raidleader/masterloooter of de persoon in kwestie zelf wel even weten dat iemand het beter kan gebruiken.
14. Je vind dat iemand zich onsportief, oneerlijk, of onvolwassen gedraagt in de guild. Wat zou je doen?
Officer even laten weten dat er iemand aandacht nodig heeft.
15. Zijn er nog dingen die je kwijt wilt, heb je nog vragen?
Ja, ik speel momenteel een beetje op 2 Realms, zowel Kilrogg als op Alonsus. Op alonsus heb ik een redelijk -actieve- Kara guild, meestal clearen we kara op 2 ? 3 avonden daar met raidtijden van 18:45 tot 23:00. Voor ZA en/of Gruul zijn er momenteel nog geen planningen. Wat ik hiermee wil zeggen is is dat ik raiden op dat realm voorrang geef tov. dit realm, en ik vraag hiervoor begrip vanaf jullie kant. Ik zal niet op standaard dagen beschikbaar zijn, hoewel dit misschien redelijk in te schatten valt. Wel hebben we zogenaamde 'rustdagen' op Dinsdag en Zaterdag. Ik kan niet met zekerheid zeggen hoe dit in de toekomst gaat verlopen.
16. Geef hieronder een link van je armory - character.
Klikklik
17. Raidervaring?
Even een extra puntje wat wellicht ook onder jullie aandacht valt. Ik heb -redelijk- wat raidervaring opgebouwt ondertussen. Ik ken Karazhan volledig uit m'n hoofd (bosses), heb enkele keren een avondje geraidlead (marking/tactics). Ben een aantal keer Gruul geweest, 2x gedowned totaal. Try op Magtheridon behoorlijk tijdje terug, en een trash-try in SSC, beide niet gelukt. Oh ja, en ZA eerste boss gedowned. Voor zover ik weet ben ik ook attuned voor alle lvl 60 raids behalve Naxx.
Vragen knal je maar in't topic neer, of je add me in-game .
Heb overigens ook XFire/MSN beschikbaar mocht dat nodig zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 06:06:13 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 12:45:59 Onderwerp: |
|
|
De alom geroemde oog
Aannemen die gast zeg ik  _________________
To shapeshift, or not to shapeshift? That's the question. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
micha Master Sergeant
Geregistreerd op: 08 Feb 2007 Berichten: 494 Woonplaats: Noord Brabant!
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 13:30:34 Onderwerp: |
|
|
ziet er netjes uit ;D
aannemen ^^ _________________ Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft, dan een pessimist die gelijk heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 13:31:22 Onderwerp: |
|
|
ziet er goed uit allemaal, mooi verzorgte apply.
Dat je een IRL vriend van neon bent geloof ik niet helemaal, die heeft geen IRL namelijk xD.
Whisper een officer een keer in-game en dan heb ik er al het vertrouwen in dat het goed komt. _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
Geregistreerd op: 29 Jun 2007 Berichten: 257 Woonplaats: Nijmegen (waar dat kutdorp Berg & Dal naast ligt)
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 13:53:25 Onderwerp: |
|
|
| Citaat: | Dat je een IRL vriend van neon bent geloof ik niet helemaal, die heeft geen IRL namelijk xD.
|
Hehe /agree _________________
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 17 Feb 2008 14:00:56 Onderwerp: |
|
|
| Pacific schreef: |
Dat je een IRL vriend van neon bent geloof ik niet helemaal, die heeft geen IRL namelijk xD.
|
Haha xD
Maar ziet er prima uit , ik zal je in-game whisperen voor een inviten
Welkom!  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 14:19:01 Onderwerp: |
|
|
Heeft hier verder niks mee te maken, maar @ tom
Begin je een beetje emo te worden ? _________________
|
| Terug naar boven |
|
 |
Moondawn Site Admin

|
Geplaatst: 17 Feb 2008 14:20:28 Onderwerp: |
|
|
| ylook schreef: | Heeft hier verder niks mee te maken, maar @ tom
Begin je een beetje emo te worden ? |
Valt best mee, hij heeft zn haar alleen nog maar zwart geverfd, en hij vroeg me vanmiddag om mee te gaan naar de hema voor zwarte oogpotlood.
Ook zocht hij naar een schaar...Hij had het over polsen ofzo...Weet niet helemaal wat hij van plan is ^^ _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Pacific Sergeant

Geregistreerd op: 19 Apr 2007 Berichten: 225 Woonplaats: Een onbeschrijvelijke dimensie van chaos en pijn
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 14:28:21 Onderwerp: |
|
|
| ylook schreef: | Heeft hier verder niks mee te maken, maar @ tom
Begin je een beetje emo te worden ? |
haha dat staat er echt al sinds ik me heri aanmelde bij het forum xD, en ja ik heb me bekeerd tot het emo-isme. alle testen zijn volbracht, alleen de zelfcasteiding ben ik nog voor in trainig xD _________________
pacifix/flaix
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ylook Sergeant
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 14:34:46 Onderwerp: |
|
|
Tja, dat is ook het moeilijkste onderdeel hoor ik van veel mensen.
Vereist toch zeker wel 2 ? 3 jaar aan training.
Ik wens je er veel succes mee  _________________
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 19:00:33 Onderwerp: |
|
|
OMG OOG _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sander Sergeant

Geregistreerd op: 25 Sep 2007 Berichten: 174 Woonplaats: Berg en Dal (kutdorp bij Nijmegen)
|
Geplaatst: 17 Feb 2008 19:01:26 Onderwerp: |
|
|
OMG _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|